سایبان برقی | سایه بان برقی متین | سایبان برقی برای پارکینگ | سایبان برقی | سایه بان برقی متین
8111
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-8111,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.1,vc_responsive
 

وبلاگ

سایبان برقی برای پارکینگ

  |   سایبان پارکینگ   |   بدون دیدگاه

سایبان برقی برای پارکینگ

همواره اتومبیل ها از اشعه مضر UV خورشید،نورآفتاب،شیره درختان،فضولات پرندگان،برف،باران های اسیدی و… در معرض آسیب هستند،اگر از نظافت روزانه اتومبیل خود خسته شده اید.

یا به دنبال تامین سایه ای خنک برای آن هستید،ما محصول سایبان متحرک متین با پوشش پارچه PVC را به شما پیشنهاد می کنیم.

 این سازه که قابلیت جمع شدن و متحرک بودن را دارد و زمانی که شما احتیاج به فضای آزاد  و استفاده از نور را دارید با استفاده  از ریموت آن را بسته و در زمان پارک خودرو مجدد با استفاده از ریموت آن را باز کرده و می توانید از سایه دلنشین آن استفاده کنید.

توضیحات محصول:

اندازه و ابعاد سایبان متحرک پارکینگ با  توجه به نیاز مشتری قابل تغییر است.

معمولا طول سایبان به اندازه طول خودرو (4 تا 5.50) و میزان پیشروی(بازشو) سایبان به اندازه عرض خودرو(1.80 تا 2.20) قابل تغییر است و براساس نیاز مشتری می توان تا عرض 2.50 یا 3 متر این محصول را اجرا نمود.

هزینه ای که برای خودروی خود یا منازل یا حیاط آن کرده اید را حفظ نمایید.

اگر با وجود هزینه ای که برای منزل و حیاط آن کرده اید نمی توانید از پارکینگ آن استفاده کنید و زیبایی و سلامت بدنه خودرو برایتان اهمیت دارد، ما یک سایبان ایمن،امن،کارا،فنی و زیبا را به شما معرفی می کنیم.

پارچه های مورد استفاده در محصولات شرکت سایبان متین از بهترین نوع با قابلیت شستشو و نصب آسان،کاملا ضد آب،سبک و درعین حال مقاوم  در برابر آب باران،اشعه خورشید،سرما،گرما است.

برای سفارش با مشاورین ما در تماس باشید

نمونه کار نصب شده در تهران

پارکنیگ3 پارکنیگ1 پارکنیگ2

 

 

نویسنده - Shojaee

بدون دیدگاه

ارسال یک دیدگاه