سایبان برقی | سایه بان برقی متین | سایبان پارکینگ | سایبان برقی | سایه بان برقی متین
8481
rtl,page-template-default,page,page-id-8481,ajax_fade,page_not_loaded,,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.1,vc_responsive
 

سایبان پارکینگ

سایبان پارکینگ

سایبان پارکینگ ها که به علت قابلیت نصب سریع و آسان در عموم فرا گیر میباشند ، وظیفه حفاظت از خودرو را در مقابل عواملی مثل رطوبت باران ، فضولات پرندگان ، شیره درختان  و همچنین اشعه های مضر خورشید بر عهده دارند.

سایبان پارکینگ را میتوان در شرکت ها و اداراتی که کارمندان مجبور به پارک خودرو در مدت طولانی زیر آفتاب سوزان و گرمای روزانه هستند نصب کرد. به این علت که پارک کردن خودرو در ساعت های طولانی در معرض تابش شدید نور خورشید در فضای باز باعث بروز مشکلاتی برای خودرو مثل از دست دادن و تغییر رنگ خودرو میشود پس نصب سایبان پارکینگ برای حفاظت از خودرو واجب است.

حتی از سایبان پارکینگ در ویلاها و حیاط هایی که فرد باید در ساعات اوج تابش آفتاب، خودرو خود را برای مدت طولانی در معرض تابش آفتاب قرار دهد نیز استفاده میشود. معمولا برای استفاده از پوشش های سایبان پارکینگ غیرانعطاف پذیر از طراحی مستقیم و بدون منحنی به صورت شیب دار یا به صورت شکسته استفاده می شود. قیمت سایبان پارکینگ های اتوماتیک با غیر اتوماتیک به علت سیستم برقی متفاوت بوده و از عوامل تعیین قیمت سایبان پارکینگ به شمار میرود.  مهم ترین سازه سایبان پارکینگ که پارچه های به کار رفته در آن بوده، در کیفیت های متفاوت و تنوع رنگی گوناگونی به بازار عرضه شده است .

سایبان پارکینگ خودرو از تیم مجرب تشکیل شده تا با حفظ مقاومت سایبان پارکینگ خودرو، هزینه ها را تا حد قابل ملاحظه ای کاهش بدهد. همچنین طراحی و محاسبات سایبان پارکینگ خودرو صورت گرفته با جدیدترین آیین نامه ها، متدها و نرم افزارها این تضمین را می دهد که سازه هایی مقاوم و مستحکم در برابر باد و برف را برای سایبان پارکینگ شما به کار ببرند.

سایبان متین با تکیه بر تجربیاتش، در زمینه ساخت و نصب انواع سایبان پارکینگ ها ، آماده ارائه خدمات به شما مشتریان گرانقدرمی باشد.