سایبان برقی | سایه بان برقی متین | سقف جمع شونده | سایبان برقی | سایه بان برقی متین
8439
rtl,page-template-default,page,page-id-8439,ajax_fade,page_not_loaded,,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.1,vc_responsive
 

سقف جمع شونده

سقف جمع شونده

سقف جمع شو محصول جدیدی است که با توجه به کاربردهای متنوعش به سرعت در حال گسترش در بازار است. سقف جمع شونده متین در انواع گوناگون تولید شده و به عنوان یک پوشش ثانویه در قسمت بیرونی ساختمان نصب میشود.

با استفاده از سقف جمع شونده می توانید از استخر و قسمت های مختلف خانه تان لذت برده بدون اینکه شرایط آب و هوایی را در نظر بگیرید. نصب سقف جمع شونده نه تنها در زمستان بارش باران و برف را مهار میکند بلکه می توان در تمام طول روز از نور طبیعی هم بهره مند شد.

وجود سقف جمع شونده در هر جای سرباز که در مقابل تابش مستقیم نور آفتاب قرار دارد، باعث میشود محوطه ای سر پوشیده را برای شما ایجاد کرده تا از فضای موجود نهایت لذت را ببرید. سقف جمع شونده ای که در استخر ها به کار میرود سازه آلومینیومی سبکی داشته که عایق و ضد آب میباشند. با توجه به گوناگونی انواع سقف جمع شونده ظاهری عالی و شکیل به فضای مورد نظر هدیه می دهید.

سقف جمع شونده قابلیت های گوناگونی دارد که موجب محبوبیت در میان کارفرمایان شده است. علاوه بر اضافه شدن پارچه به سقف جمع شونده، در طراحی این کالا با اضافه کردن شیشه های متحرک به سقف جمع شونده میتوان یک اتاقک عایق با یک طراحی لوکس ایجاد کرد. اینگونه اتاقک های ایجاد شده با سقف جمع شونده برای فضای باز ویلاهای بزرگ، رستوران های لوکس و هتل های زیبا بیشترین استفاده را دارد.

سایبان متین با سالها تجربه در زمینه ی فروش  , ساخت و  نصب سقف جمع شونده دارد توانسته است بالاترین کیفیت را در محصولات خود ایجاد کند. برای اطلاعات بیشتر در زمینه ی انواع سقف جمع شونده، سقف جمع شو، سقف متحرک ، سقف برقی و .. کافیست با سایبان متین تماس بگیرید .