سایبان برقی | سایه بان برقی متین | سقف جمع شو | سایبان برقی | سایه بان برقی متین
8431
rtl,page-template-default,page,page-id-8431,ajax_fade,page_not_loaded,,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.1,vc_responsive
 

سقف جمع شو

سقف جمع شو

صاحبان ویلا در سال های اخیر به دلیل پی بردن به مزایای سقف جمع شو اقدام به نصب سقف جمع شو برای قسمت های مختلف ویلا کرده و با این کار فضای دنج و شاعرانه را در ویلای خود به وجود می آورند.

با نصب سقف جمع شو از طبیعت زیبای و دل نشین ویلای خود لذت ببرید.تصور کنید که نصب یک سقف جمع شو در وسط ویلا در میان آن همه زیبای لذت شما را از هوای آزاد چند برابر خواهد کرد. برای دورهمی های خود به نصب سقف جمع شو اقدام کنید.

دوام بالا، سبکی، مرغوب بودن مواد و پارچه های به کار برده شده، قابلیت باز و بسته شدن همگی از دلایل محبوب بودن سقف جمع شو هستند. بیشترین کاربرد سقف جمع شو را میتوان برای فضاهای باز و به خصوص فضاهایی که کاربری ندارند ذکر کرد.

سقف جمع شو نیز مانند همه ی اجسام از اتصال چند جز به هم تهیه شده که هر کدام از این اجزا میتوانند بنا بر مدل جمع شو با هم متفاوت باشند. مهم ترین سازه سقف جمع شو پارچه آن بوده که در انواع و تنوع رنگی عرضه میشود. سازه بعدی سقف جمع شو اسکلت آن است که سقف جمع شو را نگه میدارد . جنس اسکلت آن میتواند فلزی یا آلومینیومی باشد.

از دیگر مزایایی نصب سقف جمع شو این است که رستوران های که داری یک فضای باز بلا استفاده هستند میتوانند با نصب سقف جمع شو از مشتریان خود در فضای باز پذیرایی کنند که این کار هم باعث افزایش مشتری شده و هم نمای بیرونی رستوران را زیبا و شیک میکند. از دیگر عوامل مهم و تاثیر گذار درسقف جمع شو ، پارچه های استفاده شده در آن بوده که در انواع مختلف می باشد. برای اطلاعات بیشتر در زمینه ی انواع سقف جمع شو کافیست با ما تماس بگیرید .