سایبان برقی | سایه بان برقی متین | انواع سایه بان برقی | سایبان برقی | سایه بان برقی متین
8566
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-8566,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.1,vc_responsive
 

وبلاگ

انواع سایه بان برقی

انواع سایه بان برقی

  |   سایه بان برقی   |   بدون دیدگاه

انواع سایه بان برقی

 

سایه بان برقی های موجود که نسل جدید سایبان ها هستند ، در بازار طرف دار فراوانی پیدا کرده اند که اتوماتیک بودن آن ها باعث این امر مشهود است.

این سایه بان برقی ها حتی در فاصله 30 متری به وسیله ریموت قابل کنترل بوده و سیستم هایی که در آن به کار رفته است ، کاملا بی صدا عمل میکنند.

سایه بان برقی در هر فضای سربازی قابل نصب بوده و در هر مکان سایه بان برقی مخصوص به خود انتخاب و ساخته میشود.

پس نتیجه میگیریم سایه بان برقی ها به علت کاربرد های آن ها در هر فضا و مکان با هم از لحاظ شکل و حتی جنس و کیفیت متفاوت هستند و متریال های مخصوص به خود را دارند.

سایه بان برقی در عصر جدید به جزئی حدانشدنی از فضا ها و مناطق سرباز تبدیل شده اند که بعضی از کاربرد های آن ها را با هم مرور میکنیم.

سایه بان برقی هایی که در بالکن ها ، پاسیو و حیاط های خلوت به کار میروند و ناحیه تخت پوشش خود را از تابش مستقیم نور آفتاب و اشعه های مضر آن حفظ میکنند.

با وجود  سایه بان برقی در بالکن ها دیگر نیازی به جا به جایی قفس پرندگان بالکن و گیاهان و گلدان هایتان که در ساعاتی از روز در معرض تابش مستقیم نور آفتاب قرار میگیرند ندارید و اگر شما در خانه نبودید و بارن باریدن گرفت ، نگرانی از بابت جمع کردن لباس ها از بالکن ها ندارید.

همچنین  سایه بان برقی هایی در فضای باز برای خود رو ها نصب میشوند که خودرو در سایه آن پارک شده و از گرما و تاثیرات که بر خودرو میگذارد در امان میماند.

 

تماس با سایه بان برقی  و سایبان پارکینگ متین

دفتر مرکزی : تهران، سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، نبش خیابان 5 ، پلاک 6، واحد 17

تلفن تماس :

50 10 36 22 021

51 10 36 22 021

52 10 36 22 021

تلفن همراه : 06 76 199 0912

فکس : 39 17 35 22 021

تماس و مشاوره رایگان از 9 صبح تا 9 شب

نویسنده - Shojaee

بدون دیدگاه

ارسال یک دیدگاه

14 − 13 =